Case study określane również jako studium przypadku jest prezentacją wykonania konkretnego, zakończonego sukcesem projektu. Pokazujemy w nim do czego sprowadzało się nasze zadanie i w jaki sposób je zrealizowaliśmy. Finalnie przedstawiamy efekt naszej pracy, oraz płynące z niego korzyści.
Czemu służy studium przypadku?
Zacznijmy od tego, że potencjalny Klient zazwyczaj nie orientuje się dokładnie na czym polega nasza praca. Trudno więc wyobrazić mu sobie jak skorzystać może na końcowym jej efekcie. Dopiero kiedy będzie on świadom, co dokładnie zostało zrobione w konkretnym, przedstawionym mu przypadku, będzie mógł docenić wkład naszej pracy. Warto więc pokazać, jaką drogę odbyliśmy by osiągnąć dany sukces, a co jeszcze ważniejsze – ile nasz Klient na tym zyskał.
Case study jest więc czynnikiem, który uświadamia naszego Klienta. Może on odnieść dane studium przypadku do swojego projektu. Ułatwi mu to fakt, że zazwyczaj jest ono uzupełnione w porady i pomysły. Pozwala tym samym na samodzielne wyciąganie wniosków.
Od zwykłej reklamy case study odróżnia się więc tym, że tutaj pokazujemy, jak w praktyce wykonujemy swoje zadania.
Na stronie case study prezentujemy przykłady rozwiązań, które zaoferowaliśmy różnym klientom B2B. W przykładach nie podajemy nazwy klientów oraz danych poufnych. To, jakie rozwiązania dla poszczególnych wyzwań biznesowych możemy zrealizować opisaliśmy poniżej.
Leasing i sprzedaż IT - klinika - 100 tys. zł
PC dla grafika - na życzenie
Gaming PC - na życzenie
Monitory do pracy z laptopami
Leasing (finansowanie) notebooków i oprogramowania - biuro projektowe
Indywidualna konfiguracja notebooka - software house
Kopia bezpieczeństwa danych w chmurze (backup) - biuro księgowe
Sprzedaż produktu online - firma handlowa
Serwis IT - firma finansowa
Leasing i sprzedaż IT - klinika - 100 tys. zł
KLIENT: Prywatna klinika andrologiczna.
WYZWANIE: Wyposażenie kliniki, która dopiero jest na etapie budowy. Na podstawie projektu, zapotrzebowania, planowanego zatrudnienia i struktury kliniki należało przygotować plan wyposażenia stanowisk oraz całej infrastruktury użytkowej IT (bez serwerowni, ekranów marketingowych i strony WWW – to osobne projekty).
ROZWIĄZANIE F.H. ROMI:
To jeden z projektów 2021 roku, który został zakończony z sukcesem i finansowaniem leasingowym.
Pomocą przy finansowaniu całości (leasingiem operacyjnym) była współpraca z GRENKE Polska. Jako ich partner, mogliśmy pomóc klientowi przy zakupie i finansowaniu całego projektu 💪🏻😍.
✅ Drukarki #Brother, niszczarki, laminatory, komputery All-in-One firmy #Lenovo, notebooki Lenovo i #HP oraz UPSy #PowerWalker. Całość została bardzo skrupulatnie dobrana, by spełnić wysokie wymagania klienta i odpowiednio zaspokajać oczekiwania techniczne.
W efekcie całość została zrealizowana i zamknięta w kwocie 100 000 zł.
Transport był zapewniony indywidualnie przez F.H. ROMI Romuald Matuszewski, by klient miał pewność bezpiecznego transportu.
WYZWANIE: Zmiana sprzętu komputerowego na PC o dużych możliwościach. Minimalizm w kolorach RGB, bardzo mocna jednostka na procesorze min. i7 jedenastej generacji, 32GB RAM z możliwością rozszerzenia, 3 dyski twarde, mocna grafika z serii 30XX RTX, odpowiednia kultura chłodzenia, estetyczna obudowa, wykończenie w stylu industrialnym z przeszklonym bokiem obudowy.
ROZWIĄZANIE F.H. ROMI:
Tym razem skorzystaliśmy z potężnego chłodzenia, obudowy i solidnego zasilacza firmy Be quiet!, grafiki NVIDIA RTX 3060, procesora Intel Core i7 jedenastej generacji, 3 dysków od Western Digital i 64GB pamięci RAM od Kingston Technology z serii Fury Beast! Wszystko pracuje na Microsoft Windows 10. Zastosowaliśmy minimalną ilość podświetlenia. Całość zamknęła się w kwocie 12 500,00 zł z VAT.
EFEKT KOŃCOWY:
Komputer PC gaming firmaromi.pl
Gaming PC - na życzenie
KLIENT: Księgowy, analityk. Wykonywanie mnóstwa działań analitycznych, a po godzinach zapalony gracz :).
WYZWANIE: Zmiana sprzętu komputerowego na PC o dużych możliwościach. Mocna gamingowa maszyna, która za dnia spełnia zadania służbowe, a wieczorem staje się prawdziwym centrum rozrywki!
ROZWIĄZANIE F.H. ROMI:
Na pokładzie NVIDIA RTX 3060Ti produkcji GIGABYTE, mocny AMD Ryzen i sporo szybkiego RAMu od G.SKILL, razem z 32” monitorem Samsung Electronics Polska z zakrzywionym ekranem – seria Oddysey! Do tego mocne zasilanie, chłodzenie i podświetlenie ❤️💚💙, zamknięte w obudowie Regnum – wszystko od SilentiumPC 💪🏻.
Całość nieco ponad 10k zł + osobno biurko gamingowe i fotel – również od SPC.
WYZWANIE: Potrzeba dodania monitorów zewnętrznych dla pracownikach o optymalnej cenie i dobrej jakości z gwarancją on-site.
ROZWIĄZANIE F.H. ROMI:
Monitory Dell z serii P.
EFEKT KOŃCOWY:
✅ bardzo dobre parametry ✅ dobre wsparcie gwarancyjne ✅ 3 lata gwarancji onsite w cenie ✅ dobra jakość i wystarczające złącza do pracy biurowej ✅ klient chciał Della 🙃
Jeżeli prowadzisz firmę i potrzebujesz pomocy w doborze zewnętrznych monitorów do pracy, albo chcesz cały zakup finansować z pomocą leasingu – zapraszamy do kontaktu 🏆💪🏻
Leasing (finansowanie) notebooków i oprogramowania - biuro projektowe
KLIENT: Firma z branży projektowej – biuro architektoniczne – do 10 pracowników. Realizacja projektów hal magazynowych i budynków biurowych.
WYZWANIE: Zmiana sprzętu komputerowego na PC, notebooki oraz zestaw monitorów i akcesoriów. Klient nie chciał za wszystko płacić gotówką, potrzebował finansowania w celu zachowania płynności finansowej. Oczekiwał stałych kosztów miesięcznych.
ROZWIĄZANIE F.H. ROMI:
Przygotowaliśmy rozwiązania zestawów PC i akcesoriów wraz z indywidualnymi konfiguracjami notebooków dla klienta. Następnie przygotowaną wycenę przesłaliśmy do analizy leasingowej. Po otrzymaniu wstępnej zgody na finansowanie leasingiem operacyjnym, klient uzupełnił potrzebną dokumentację, podpisał umowę i uzyskał finansowanie. Środki zostały przekazane do F.H. ROMI i rozpoczęto realizację zamówienia. W wyznaczonym terminie klient otrzymał skompletowane i przygotowane do pracy zamówienie. Dodatkowo finansowanie odbyło się w formie leasingu operacyjnego, którego stałe raty są w pełni kosztem uzyskania przychodu dla przedsiębiorcy. Klient mógł wybrać indywidualny czas leasingowania sprzętu (zgodny z wymogami polskiego prawa) oraz wysokość raty, której wartość zmienił dzięki 10% wpłacie własnej. Wartość wpłaty własnej również jest kosztem uzyskania przychodu.
CIEKAWOSTKA: Jeżeli Twoja płynność finansowa jest dla Ciebie ważna i nie chcesz od razu wydawać budżetu na inwestycje, zawsze możesz skorzystać z wygodnego finansowania leasingowego. Każda faktura leasingowa liczy się normalnie do kosztów uzyskania przychodu. Co więcej, wpłata własna i ubezpieczenie przedmiotu leasingu również. Pamiętaj, że leasingowany sprzęt możesz ubezpieczyć we własnym zakresie lub skorzystać z oferty finansującego (kwota jest płatna za rok z góry lub w ratach). Współpracujemy z firmami leasingującymi sprzęt i oprogramowanie od wielu lat na polskim rynku, dzięki temu cała procedura jest prosta, szybka i bezproblemowa :).
Indywidualna konfiguracja notebooka - software house
KLIENT: Firma programistyczna pracująca dla klientów lokalnych i zagranicznych chciała ponieść swój poziom bezpieczeństwa danych, ze względu na pracę w systemie hybrydowym, którą wymusiła sytuacja związana z pandemią COVID-19.
WYZWANIE: Zwiększenie bezpieczeństwa danych poprzez stosowanie dysków twardych SSD spełniających standard: 256-bitowy silnik szyfrujący AES pozwalający chronić prywatne dane. Zgodny ze standardem TCG™ Opal oraz protokołem IEEE® 1667.
ROZWIĄZANIE F.H. ROMI:
Stworzenie indywidualnej konfiguracji sprzętowej notebooków, które dotychczas zamawiał klient. Kontrahent korzysta z notebooków firmy Lenovo z serii ThinkPad, które posiadają dodatkowe zabezpieczenia, m.in. takie jak: moduł szyfrowania TPM, dostęp biometryczny, czy miejsce na linkę zabezpieczającą. Dobraliśmy odpowiednie wyposażenie notebooka na podstawie przedstawionych oczekiwań. Dokonaliśmy montażu dysków spełniających wskazane wymagania, przygotowaliśmy system operacyjny do działania, wykonaliśmy odpowiednie testy sprawnościowe. Sprzęt został przekazany do klienta. Usługa montażu została wykonana w ramach darmowego pakietu usług w cenie, który dostępny jest przy zakupie sprzętu komputerowego w naszej firmie. Klient dopłacił jedynie za wartość lepszej jakości dysków.
CIEKAWOSTKA: Klient jest bardzo świadomym użytkownikiem sprzętowym, dlatego miał jasno określone cele. Jednak nie każdy wie, że bardzo mocne zabezpieczenia szyfrujące są przeciwnikiem odzyskiwania danych – coś kosztem czegoś. Dlatego jeżeli dysk kiedykolwiek ulegnie awarii, odzyskanie z niego danych będzie graniczyć z cudem. W takim przypadku zalecamy wykonywanie kopii zapasowych! Kopie zapasowe można dokonywać na serwerach wewnętrznych, dyskach, czy np. w rozwiązaniach chmurowych. Jeżeli interesuje Cię bezpieczne rozwiązanie chmurowe, w którym Twoje dane nie opuszczają granic Polski, zapraszamy do kontaktu.
Kopia bezpieczeństwa danych w chmurze (backup) - biuro księgowe
KLIENT: Lokalne biuro księgowe, około 20 pracowników, 1000+ klientów. Prowadzenie głównie księgowości MŚP, rozliczanie PIT oraz dodatkowe usługi ubezpieczeniowe.
WYZWANIE: Wprowadzenie prostego systemu zabezpieczenia danych w postaci kopii zapasowej. Brak infrastruktury serwerowej. Nieufność w stosunku do rozwiązań chmurowych. Potrzeba przygotowania środowiska automatycznego zabezpieczenia danych, szyfrowania i umiejscowienia ich w bezpiecznym miejscu. Przeszkolenie pracowników, którzy nie mają wiedzy informatycznej.
ROZWIĄZANIE F.H. ROMI:
Przekonanie Właścicieli do stworzenia lokalnych, małych serwerów danych, z automatycznym systemem kopiowania i harmonogramem kopii. Wszystko spięte w spójny i jasny system zarządzania danymi. Całość działająca na serwerach QNAP i w ramach stałego abonamentu z możliwością rozszerzenia do backupu chmurowego.
CIEKAWOSTKA: Klient nie ufa rozwiązaniom chmurowym, aczkolwiek zaczął rozważać je po tym jak dowiedział się że serwery kopii zapasowych umiejscowione są WYŁĄCZNIE w Polsce, a dane nie opuszczają naszego kraju. Wielu klientów mających do czynienia z tak wrażliwymi danymi, jak dane księgowe nie chce ponosić ryzyka ich wycieku. Właśnie dlatego rozwiązanie typowo off-line w postaci stałych serwerów jest tutaj najlepszym rozwiązaniem. Serwerem w tym przypadku może być komputer/serwer własny klienta lub zakupiony dodatkowo. W zależności od posiadanej infrastruktury całość wdraża się dla wszystkich użytkowników. Oprogramowanie obsługujące działa w systemie abonamentowym. Użytkownik decyduje o harmonogramie kopii. Dane są szyfrowane najmocniejszym kluczem, przez co nawet obsługa serwerów i oprogramowania nie może przeglądać struktury plików w jakikolwiek sposób.
Sprzedaż produktu online - firma handlowa
KLIENT: Firma handlowa produkująca własny produkt, realizowany na indywidualne zamówienie. Obsługuje klientów z sektora B2C.
WYZWANIE: Zwiększenie świadomości marki i zdobycie leadów sprzedażowych oraz dotarcie do klientów B2C.
ROZWIĄZANIE F.H. ROMI:
Stworzenie indywidualnej strony (landing page) dla promowanego produktu. Następnie wsparcie odpowiednimi treściami (copy) i na koniec reklama sponsorowana – Google, Facebook, Instagram. Całość projektu rozwijana była przez 6 miesięcy. Sprzedaż rozpoczęła się w pierwszym kwartale. W kolejnym wprowadzono audyt UX (dodatkowo płatna usługa) i po wprowadzeniu optymalizacji sprzedaż finalnie wzrosła o 60%. Z każdym kwartałem popularność towaru rosła ze względu na jego jakość i atrakcyjną cenę. Wcześniej nierozpoznawany produkt, z dużą konkurencją i zerową sprzedażą zaczął się sprzedawać samodzielnie po praktycznie 6 miesiącach. Przypomnijmy, że nie miał strony – czyli jego wcześniejsza widoczność była ZEROWA.
CIEKAWOSTKA: Nawet jeżeli Twoja usługa lub produkt są nieznane, nowe, innowacyjne, ale trafiają w gusta grupy docelowej, są atrakcyjne cenowo lub spełniają oczekiwania odbiorców, mają szansę na sprzedaż. Wystarczy przygotować odpowiednią oprawę reklamowo-marketingową, przygotować stosowne narzędzia i wypromować to, co ma się sprzedać różnymi kanałami. Nie jest to droga krótka, ale nie ma czego się obawiać. Każą kampanię wcześniej analizujemy, optymalizujemy w trakcie i szczerze mówimy jak jest – czy warto dalej to robić, czy po prostu nie ma sensu, bo konkurencja jest lepsza, albo to co sprzedajemy za słabe. Tym właśnie różnimy się od wielu agencji. Zależy nam by Twój budżet reklamowy rósł, bo wtedy i my zarabiamy, a bez sprzedaży, czy zainteresowania klienta tego nie uzyskamy. Łączy nas wspólny interes, dlatego nie będziemy Ci mydlić oczu!
Serwis IT - firma finansowa
KLIENT: Firma z branży finansowej, zatrudniająca 100+ pracowników, świadcząca usługi doradztwa pożyczkowo-kredytowego.
WYZWANIE: Serwisowanie techniczne sprzętu oraz jego konserwacja.
ROZWIĄZANIE F.H. ROMI:
Obsługa serwisowa door-to-door. Klient przysyłał partie sprzętu do nas, a my zajmowaliśmy się jego konserwacją. Po wykonanej usłudze sprzęt był odsyłany. Drobne naprawy były realizowane w dłuższym terminie w zależności od dostępności części zamiennych. Wyjątkowe przypadki były realizowane na miejscu, jako usługa onsite za dopatą.
CIEKAWOSTKA: Jeżeli posiadasz sprzęt na gwarancji, możesz z niej korzystać w przypadku uszkodzeń gwarancyjnych. W przypadku konserwacji sprzętu, jego czyszczenia, czy napraw poza gwarancją fabryczną konieczna jest współpraca z serwisem zewnętrznym. Rozumiemy doskonale, że podczas serwisu sprzęt powierzany jest podmiotowi trzeciemu, dlatego podpisujemy umowy NDA z naszymi klientami oraz pozwalamy na świadczenie usług serwisowych z pozostawieniem dysku twardego u klienta.
Dlaczego my?
Indywidualne podejście i opieka Znamy specyfikę i zróżnicowane potrzeby klienta. Handlowiec, grafik, księgowy, animator, fotograf – każda grupa zawodowa oczekuje sprzętu o innym profilu, a naszym celem jest pomoc w dobraniu najlepszego rozwiązania dla danego użytkownika. Tak samo dzieje się w przypadku projektowania stron WWW, pozycjonowania, reklam sponsorowanych i pozostałych usług świadczonych przez firmaromi.pl
Profesjonalne wsparcie techniczne Nie ograniczamy się tylko do sprzedaży. Nasze usługi serwisowe zostały stworzone dla klientów oczekujących wsparcia technicznego oraz dostosowania sprzętu ściśle do indywidualnych wymagań. Konserwacja systemu, odzyskiwanie danych, czyszczenie podzespołów czy rozbudowa konfiguracji – nasi specjaliści IT znają się na rzeczy i niejednokrotnie to udowodnili. Współpracujemy z grafikami, projektantami i osobami marketingu, które od lat obsługują różne branże naszych klientów. Dzięki temu zawsze wiemy, co możemy zrobić dla Twojego biznesu.
Najlepsza oferta sprzętu biznesowego Posiadamy wieloletnie doświadczenie w tworzeniu ofert dla klientów biznesowych oraz instytucjonalnych. Znajomość rynku technologicznego oraz współpraca z najlepszymi sprawia, że dla naszych klientów dobieramy sprzęt sprawdzonych producentów, o najlepszych parametrach oraz jakości wykonania.
Indywidualne konfiguracje Jeżeli producent nie oferuje konfiguracji spełniających wymagań klienta, z pomocą przychodzi dział techniczny. Nasi technicy korzystają wyłącznie z podzespołów najwyższej jakości i dopasowują je do oczekiwań – dzięki temu klient zachowuje pełnię lub część praw gwarancyjnych.
Kontrola jakości Na życzenie sprawdzamy sprzęt przed wysyłką. Dzięki temu nasi klienci mają pewność, że zakupiony towar trafi do nich w pełni sprawny oraz działający z maksymalną wydajnością i stabilnością. Nie otwieramy opakowań, jeżeli są fabrycznie zapakowane i nie wymagają naszej ingerencji. Wyłącznie na wyraźne życzenie klienta możemy dokonać kontroli jakości w takim przypadku.
Zaufanie i szczerość Zawsze przekazujemy rzetelne, aktualne i prawdziwe informacje na temat sprzętu, dostępności, czy realizacji zamówienia. Ponosimy pełną odpowiedzialność za własne błędy, sugerujemy alternatywne rozwiązania gdy jest to konieczne i pomagamy w sprawach trudnych. Nasi klienci zawsze mogą liczyć na nasze wsparcie, zrozumienie i wysłuchanie, by dążyć do rozwiązania danej sytuacji.
Skuteczne kampanie sponsorowane Google, Facebook, czy jakiekolwiek systemy z płatnymi formami reklamy zjedzą każdy budżet – to żadna tajemnica. Nie należy się jednak tego bać! Dobrze wydawany budżet i rozplanowany sposób dystrybucji reklamy, wybór odpowiedniej grupy docelowej oraz celu sprawi, że otrzymasz to co zakładałeś w swoich planach. Nasi specjaliści pomogą Ci w ustawieniu, optymalizacji i prowadzeniu reklam sponsorowanych. Od tego jesteśmy, by powiedzieć Ci, co działa, a co nie. My też testujemy Twoje rozwiązania, dlatego możesz nam zaufać, wiemy kiedy powiedzieć STOP i że coś nie jest warte dalszego zwiększania budżetu. To samo działa w drugą stronę, gdy widzimy potencjał w Twoim biznesie, wiemy na jaką skalę możemy zwiększyć stosowane działania :). Kierujemy się zasadą by wydawać racjonalnie Twoje pieniądze i je inwestować, niż po prostu przepalać bez przemyślenia. Dlatego mamy najlepszych freelancerów od kampanii reklamowych :).