F.H. ROMI - Co znajdziesz w naszej ofercie IT?
Doradzamy, wyceniamy i dostarczamy rozwiązania z takich grup produktowych, jak:
- sprzęt Apple
- monitoring
- serwery
- infrastruktura sieciowa
- smarftony
- zasilacze awaryjne
- baterie i akumulatory
- drukarki i urządzenia wielofunkcyjne
- dyski twarde
- e-czytniki
- głośniki i słuchawki
- gry i konsole
- kable
- karty graficzne
- klawiatury i myszki
- komputery
- listwy zasilające
- materiały eksploatacyjne
- monitory
- napędy optyczne
- obudowy i zasilacze
- oprogramowanie
- pamięci
- płyty główne
- procesory
- projektowy i tablice
- rozwiązania 3D
- tablety
- torby/etui/plecaki
- tunery TV
- urządzenia pomiarowe
- akcesoria komputerowe
- AGD/RTV do wyposażenia biura
Zapewniamy indywidualne warunki cenowe oraz konfiguracje sprzętu tam, gdzie jest to możliwe. Przygotowujemy i sprawdzamy sprzęt przed wysyłką na życzenie klienta.
Masz pytania? Zadzwoń: 793 002 813
Naszym klientom firmowym świadczymy takie usługi jak:
- serwis IT door-to-door (wysyłkowy)
- audyty sprzętu IT
- doradztwo zakupowe IT
- obsługa zapytań ofertowych do i powyżej 50 tys. zł netto
- sprzedaż oprogramowania office oraz zabezpieczającego
- wdrażanie systemów do robienia kopii zapasowych
- doradztwo IT
Coś Cię zainteresowało? Zadzwoń: 793 002 813
Przeprowadzamy szczegółową analizę stanu technicznego sprzętu pod kątem problemów technicznych. Dobieramy odpowiedni proces naprawy komputerów do poziomu występującej usterki. Gwarantujemy realizację zlecenia i sprawną diagnozę problemu. To Ty decydujesz, czy chcesz podjąć się naprawy. Wycena do niczego nie zobowiązuje.
Aktualnie prowadzimy serwis wysyłkowy. Koszt wysyłki na diagnozę pokrywa klient, a przesyłki zwrotnej F.H. ROMI.
Masz problem z komputerem? Zapraszamy do złożenia zgłoszenia serwisowego poprzez FORMULARZ
Posiadasz biznesowy sprzęt komputerowy? Warto sprawdzić, czy nie da się przedłużyć jego gwarancji fabrycznej! Najlepiej pomyśleć o tym od razu przy zakupie nowych produktów. Pomagamy w realizacji zamówień na rozszerzenia gwarancyjne każdego rodzaju:
- rozszerzenie z 1 roku door-to-door/carry-in do 2/3/4/5 lat door-to-door/carry-in
- rozszerzenie z 1 roku door-to-door/carry-in do 2/3/4/5 lat on-site
- rozszerzenie z 1 roku on-site do 2/3/4/5 lat on-site
- rozszerzenia gwarancji on-site o dodatkowe moduły:
- pozostawienie dysku u klienta
- zabezpieczenie przed przypadkowym uszkodzeniem
- gwarancja on-site premium – priorytetowa naprawa
- inne rozszerzenia dopasowane do modelu komputera
Każde rozszerzenie jest wyceniane indywidualnie.
Informator:
- gwarancje najlepiej przedłużać od razu przy zakupie sprzętu
- w przypadku niektórych producentów jest to możliwe do 90 dni od zakupu
- wybrani producenci umożliwiają zakup rozszerzenia nawet po 90 dniach od zakupu
- warto przemyśleć rodzaj przedłużenia i rozszerzenia gwarancji fabrycznej, można taki zabieg wykonać tylko raz
- gwarancja door-to-door zwana również carry-in, polega na WYSŁANIU sprzętu do serwisu. Po naprawie sprzęt jest odsyłany pod wskazany adres
- gwarancja on-site oznacza naprawę uszkodzonego sprzętu w miejscu użytkowania sprzętu
- gwarancja NBD – next business day – oznacza kontakt lub naprawę na następny dzień roboczy, w zależności od rodzaju rozszerzenia gwarancji
Jesteś zainteresowany tym tematem? Masz pytania? Zadzwoń: 793 002 813
W cenie każdego notebooka, tabletu, All-in-One, desktopa i stacji roboczej zawarty jest pakiet usług na wyraźne życzenie klienta. Pakiet usług dodatkowych często jest związany z koniecznością otworzenia pudełka ze sprzętem, dlatego potrzebujemy zaznaczenia w korespondencji, chęci skorzystania z naszych dodatkowych usług. Dzięki temu jesteśmy pewni, że sprzedawany przez nas sprzęt jest gotowy do stabilnej pracy.
Oto lista podstawowych usług możliwych do zrealizowania w zależności od preferencji klienta:
- kontrola jakości sprzętu
Przed wysyłką sprawdzamy sprzęt pod kątem ewentualnych uszkodzeń mechanicznych oraz innych wad. W razie wykrycia usterki reklamujemy sprzęt w dystrybucji producenta w imieniu klienta. Rygorystyczną kontrolę jakości stosujemy także w przypadku podzespołów stosowanych w konfiguracjach niestandardowych, przygotowywanych na Państwa życzenie. Sprawdzamy, czy takie elementy jak pamięć RAM, dyski, procesor czy karta graficzna działają w pełni poprawnie.
W F.H. ROMI stawiamy na jakość i szybki czas realizacji zamówienia. Jako że niektóre testy podzespołów trwają kilka godzin, prosimy o wyrozumiałość, jeżeli wysyłka sprzętu nieznacznie się opóźni.
instalacja dodatkowego wyposażenia
Dział serwisu firmaromi.pl oprócz napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych zajmuje się również rozbudową sprzętu komputerowego wybieranego przez naszych klientów.
Możliwości rozbudowy notebooków obejmują m.in.:Rozbudowa sprzętu w firmaromi.pl pozwala na zachowanie wszystkich uprawnień gwarancyjnych na pozostałe podzespoły.- dołożenie dodatkowych kości pamięci RAM, co zapewnia wyższą wydajność
- wymiana dysku na pojemniejszy dysk HDD lub szybszy dysk SSD
- instalacja wewnętrznego modemu WWAN
- wykorzystanie zatoki napędu optycznego lub wolnego gniazda M.2 na umieszczenie dodatkowego dysku
- konfiguracja systemu operacyjnego
Fabryczny system operacyjny bardzo często posiada zainstalowane niepotrzebne programy, które tylko zaśmiecają system i spowalniają jego pracę. Ponadto sprzęt nie ma zainstalowanych najnowszych aktualizacji. Nasi informatycy usuwają niepotrzebne programy i instalują wszystkie dostępne aktualizacje. - instalacja wybranego oprogramowania
Czysty, nowo zainstalowany system operacyjny Windows nie może się pochwalić zbyt wielką funkcjonalnością, dlatego oferujemy naszym klientom możliwość wskazania oprogramowania, które mamy zainstalować na ich komputerze. Naturalnie muszą być to programy bezpłatnie i legalnie dostępne w Internecie albo takie, na które posiadają Państwo licencje. Do najczęściej wybieranych i przez nas polecanych należą:- przeglądarka internetowa Mozilla Firefox oraz Google Chrome
- rozszerzenie do przeglądarki blokujące reklamy
- program pocztowy Mozilla Thunderbird
- program do odczytu archiwów (spakowanych plików)
- program do odczytu plików PDF
Współpracujemy z największymi producentami sprzętu elektronicznego na świecie. Dzięki kontraktom partnerskim z autoryzowanymi sieciami dystrybucji możemy zapewnić szybką realizację każdego zamówienia. Sprzedajemy towar wyłącznie z autoryzowanych, polskich kanałów dostaw.
Chcesz oszczędzić czas i środki przeznaczane na tradycyjną wysyłkę faktur?
Polecamy prosty program do fakturowania, którego używamy na co dzień w naszej firmie. Fakturownia nie wymaga instalacji ani opłat i zobowiązań.
Klikając w poniższy link skorzystasz z 30-dniowego okresu testowego i jeśli przypadnie Ci do gustu, otrzymasz 20% zniżki na wybrany przez Ciebie abonament.
Kliknij w link https://fakturownia.pl?partner=vbbj14 i zarejestruj się w systemie.
Możesz również użyć kodu rabatowego: vbbj14 podczas rejestracji w systemie.









Jak realizujemy nasze zamówienia:
- Otrzymujemy zapytanie
- Dobieramy odpowiednie rozwiązania
- Wysyłamy wycenę
- Sprowadzamy sprzęt i realizujemy płatności
- Przygotowujemy zamówiony towar
- Wysyłamy zamówienie razem z dokumentami sprzedaży
Całość procesu trwa najczęściej do 2 dni roboczych. Na czas realizacji wpływa:
- termin zaksięgowania płatności
- dostępność towaru – czasami klient zamawia towar na życzenie, wtedy podajemy szacunkowy czas oczekiwania
- montaż – przygotowujemy indywidualne konfiguracje, dlatego potrzebujemy czasami więcej czasu na proces montażowy
- konfiguracja – na życzenie klienta konfigurujemy podstawowe usługi na komputerze klienta